work for you

haha jaa, hej mina vänner. här sitter jag på min "jobbklubb" och gör inte ett skit... :) förstår seriöst inte varför vi ska sitta här varje dag 9-15... vi har ju SÅ KUL! alla sitter vid varsin dator och spelar spel/facebookar typ. ibland kommer tanten in och pratar om hur man söker jobb osvosv sån där skit som man redan vet. lalalaa......
en positiv sak är ju iaf att jag får 6km promenad varje dag. vi har inga cyklar och är för fattiga för att lägga ut 40kr var på buss varje dag så, haha.

såå idag har jag typ, promenerat till stan. kollat bilder på söta djur. käkat cheeseburgare med putte. kikat på lite skor på stan. blivit på bättre humör tack vare olivia. druckit vatten. kissat. spelat wordfeud. jaa, visst har jag en intressant dag :)

och är suuur på jävla försäkringskassan, skulle få pengar igår eller idag men nejnejnej lilla sabina , du får pengar efter helgen istället. känns ju verkligen bra med tanke på att det här är sista helgen i örebro på 3-4 veckor och hade ju gäärna gjort nånting roligt. nejnej :)

jaa nu har jag skrivit av mig lite, what to do now?!
kolla kläder på internet funkar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0