good life

Hej mina vänner :) idag är det måndag. imorgon är det tisdag. på onsdag smäller det..... shit!
är nervous as hell, but in a good way! har bara så äckligt mycket att göra innan jag åker. skolgrejer, tvätta, packa, och så ska jag få ut alla möbler ur brorsans gamla rum för att fadern min ska börja renovera medans jag är borta. for everyone who haven't heard the news så ska vi flytta om några månader. :) blir nog bra, får två "småsystrar" också.. undra vem som kmr få va barnvakt? :p men iaf, så ska vi renovera halva huset innan, vi har 1 månad på oss, ba att tuta och köra.


nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe så jag orkar med dagen, kanske får lite besök om en stund också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0