brotherhood

ÄNTLIGEN!!!!! ÄÄNTLIGEN HAR JAG SKAFFAT ASSASSINS CREED BROTHERHOOD !!!!!!!!!!!!!!! (ett spel för er som ej fattat deeeeeee) ... som jag har suktat efter det.. men, nu har jag det, bättre sent än aldrig! så nu är det GAME ON :D hade tänkt ta mig igenom alla 3 spel nu innan det fjärde kommer i november, så om jag är lite off så vet ni varför ;)
annars, så har jag sprungit omkring på stan med Angie idag, äntligen skaffat mig ett skal till mobilen och lite nya örhängen. sen har vi drällt runt med jenny, micke och viktor och flyttat saker ur angies lägga. kollade mest bara på, men var lite duktig iaf, hehee.
nä, nu ska jag återgå till spelandet en stund, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0