you & me

Oj, vilken galen kväll det blev igår! tack alla brudar, det var riktigt grymt och jag hade så himla roligt :) blev en massa lekar hemma hos jenny, lite pizza, massa dans och sång. och full var man. som. fan. :D vi drog såklart ut på vårat älskade olles, inte riktigt koll på vad som hände där, blev iaf fyllekäk i parkeringshuset med Maria och lite annat trevligt folk efteråt.
kom hem vid 20 i 3 och möttes av KAOS. riktigt jävla kaos. min fader hade dragit ut mitt skrivbord ur mitt rum, slängt alla mina grejer på golvet/sängen, slängt in en jävla massa andra saker som inte ens är mina. det var som en jävla hinderbana! förbannad var jag. men blev snabbt på bättre humör, pratade med älsklingen och sen helt plötsligt var klockan typ 7 på morgon.
nu ska jag fortsätta städa litegrann, går inte snabbt med tanke på hur jag mår idag, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0