YooOooOOOOo

KOLLA OLIVIA , JAG SKRIVER :D :D :D :D sämst på att uppdatera... glömmer bort det, haha! inte så händelserik vecka iaf.. städat som ett jävla as, spelat aalldeles för mycket tvspel, hälsat på angie på sjukan, och sen jaa.. allt det vanliga! :)
denna helg blir lugn, ska försöka börja rensa ut sånt som jag inte vill ha kvar. var inte så längesen jag hade garderobsrensning, men det är fan dags igen. slängde inte tillräckligt förra gången ;D nu ska även lite skor bort. och så ska jag sälja min keyboard. och mitt kinect. bort bort bort!
och på söndag ska jag äntligen få snacka med fina olivia igen, sååå mkt jag saknar min underbara vän, och så mkt jag behöver henne! är så avis att hon ska till cronulla idag...
jag @ Cronulla beach typ 2007? oh how i miss it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0