dreaming, just dreaming

Update ang. håret; har sett det i dagsljus.. inspekterat. upptäckt 5 olika färger. awesome! man brukar ju vilja att håret skiftar litegrann... får hoppas att det blir jämnare färg efter några duschar, och att det blir lite mindre risigt efter 1kg hårinpackning.
Annars då, fredag och helg och halloween. glidit runt med jenny litegrann idag, åkt en sväng till mormor med papa&bro och sen vidare för en riktig jönsson-middag. kom på att jag faktiskt saknar min broder som satan, tur han bor nära :) traskade även in på systemet och min snälla broder bjussa på lite bärs.  han plockade på sig en salig blandning av öl ja typ aldrig sett, men lovade att dom var goda. spännande!
nu ska jag göra en kopp te, fick en påse av jenny som verkar nice, sen ska jag fortsätta min mysiga lilla filmkväll.

den här videon gör mig så lycklig :D
längtar längtar längtar längtar sönder till tisdag <3

Kommentarer
Postat av: bästa

VISA BILD FÖR FAN!

2011-10-30 @ 02:40:57
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0