live in harmony

Vilken fantastisk dag detta har varit! sol, snowboard och gott folk :) det enda som sög var att det blåste så in i h-vete.
hämtades efter 10, blev en snabbis på media markt och sedan en massa väntan för dom andra var så sjukt sega. väl i vännäs teamade jag och linn ihop oss, dom andra var lite för pro för oss, haha. helt galet kul hade vi iallafall! mktmkt skratt har det blivit.
var helt död när jag kom hem, så jag tog en varmt bad, käkade mat och sen blev det en powernap. blir då en riktig filmkväll för mig. redan hunnit se Year One, nu är det 2012, och efter det blire Prince of Persia.


Linn i den blåsiga backen
Pojkarna!


för övrigt har jag lyckats få blåmärken på båda händerna, av att knyta snowboardskorna.. jaa, blåmärken av att knyta skor! helt sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0