spring för livet

Du säger att du har förändrats , att du aldrig menade att slå 
Du säger att allt har förändrats, om jag ville så skulle jag förstå 
Man skadar inte den man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör 
Jag lever med mina minnen och sår som ingen kan se 
Jag lever med mina minnen, försöka glömma är ingen idé 
Man skadar inte om man älskar vilket du faktiskt säger att du gör 
Spring för livet om det är dig kärt, att slå tillbaka det är det inte värt 
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå 
Det ända du kan göra är att gå




TJENA vänner! underbart att vakna upp till soooool. ta en kopp te och dunka skön musik. men jag mår helt galet konstigt i kroppen, inte kul alls. what to do? bara att se glad ut. nu hade jag faktiskt tänkt göra något vettigt (vilket inte kommer hända). såå, tagga helg och hare bra. btw så är jag sjukt gulhårig. for your information.

Kommentarer
Postat av: Angiiieie

Man vadå gult är väl fint?!?! ;)

2011-04-01 @ 10:37:13
URL: http://anjjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0