keep me hanging on

i lördags blev det bio med little anna, baksmällan 2 som gällde! i loved it :D
förutom det har jag inte gjort speciellt mycket här i jennys fina lägenhet... jag har typ sett film, sett film, myst med katterna, sett film, sett film, ätit, sovit, sett film.... diskat! galet så mycket film jag sett. typ dessa;
Harry Potter and The Deathly Hallows part 1
Sucker Punch
The Last Airbender
Your Highness
Scott Pilgrim vs The World
Eat Pray Love
From Prada to Nada
Rango
City of Ember
Beastly
X-men First class
The Young Victoria
och så en hiiiimla massa serier... gossip girl, vampire diaries, glee, one piece, big bang theory... nörd :)
Nää nu ska jag laga mig lite mat och ta en prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0