walking to the beat

Vilken helg det har varit! i fredags firade jag födelsedag med några underbara brudar hemma hos mig följt av krogen, olles såklart. lika trevligt som alltid, om inte trevligare!
lördagen bjöd på lite kortspel hos olivia och sedan bowling med henne, johanna, anna, felicia, matte och johan, härligt gäng. jag sög totalt, men vann ju över matte hohohoh ;D
och söndagen bjöd på bio med olivia, såg The Tourist. fattar inte vad det är för puckon som säger att den filmen är dålig, den var ju grym! :D
och ja, nu är det måndag igen. känns konstigt att inte gå upp och jobba klockan 8 faktiskt, har som blivit van. var tänkt att jag och jenny skulle dra och träna, men jag är helt döööd.. fattar inte vad jag har gjort, helt stel och öm i hela kroppen. som att jag har träningsvärk? men frågan är av vad.. bowling? hahah..

Kommentarer
Postat av: anna

vi ägde ju som smör !!

puss sabina

2011-01-17 @ 20:42:19
URL: http://lightmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0