the teenage life

finns så otroligt mycket bilder jag skulle vilja lägga upp här, men det tar alldeles för lång tid. ska göra ett album på facebook någon dag jag har tid istället!
iaf..
Nu är jag 20 år gammal, och det är helt galet. nu har jag lämnat tonåren bakom mig och börjat vandringen i vuxenlivet. nu kan man inte längre skylla grejer på att man är tonåring, eller inte är vuxen än.
så jag säger att detta är första dagen på mitt nya liv :) och denna första dag ska jag tillbringa med mina finaste vänner jenny, elin och olivia. ska också förbi min älskade johanna en stund, och sen blir det bolaget mihihiihih :D

Kommentarer
Postat av: majsing

jag diggar verkligen dig i det där koppar/orange:a håret!!! asfräscht. grattis igen pussis :D

2011-01-13 @ 13:19:25
URL: http://majasalander.blogg.se/
Postat av: Angiepangie!

Hahahah jag fattade inte att jag hade benet uppe på bilden.. jag tänkte ba: jag har verkligen itne platt mage men är den verkligen sådär stor?!?!?

2011-01-19 @ 16:15:16
URL: http://anjjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0