the big 20

TACK alla fina för en helt underbar födelsedag! :) helt klart den bästa i mitt liv, än så länge.
har hunnit med väldigt mycket denna fantastiska dag också. klippt av en bra bit av mitt hår, sprungit på stan med jenny och shoppat och ätit lunch, varit förbi johanna en sväng, sprungit på systemet, fixat middag med tjejerna och pappa, druckit vin, ätit morotskaka och snackat skit, spelat en himla massa kinect, fått presenter och haft grymt jävla roligt! ikväll kommer jag sova galet gott :D och imorgon kära vänner får alla som vill komma och förfesta hemma hos mig innan krogen, bara så ni vet, hör av er! haha :D nu ska jag slå igång en riktigt bra film innan sängen, godnatt och tack och puss alla grymma människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0