sing me something new

Det blev en väldigt kort runda på stan med angie, vi drog oss till strömpilen istället. hittade äntligen ett par skooooor! och dom var inte svarta! hahaha helt galet vad jag inte shoppar något svart alls. 2000krs shopping i år och det enda svarta som åkt med hem är ett par jeans. men det är bra, behövs lite variation. fick med mig en bh, lite ansiktsmasker, nagellack och en parfym hem också. är nöjd! efter att angie sen handlat mat på maxi bar det av hemmåt, men jag hann bara sätta mig i soffan och börja äta på mina nudlar innan det var dags att fara igen. för då hade söta lilla anna tappat börsen nånstans på maxi, haha så det var bara att fara tillbaks :)
nu ska jag se på film och njuta av min fanta, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0