bara så ni vet

Tredje Narnia filmen sög inte så mycket som alla säger! :) inte enligt mig. visst om man jämför med första filmen, för den är awesome. det finns 7 narnia böcker och första filmen är bok nummer 2, och den kändaste. hur många har läst resten av böckerna? :D jag tycker då att tredje filmen (bok nummer 5) var helt okej, och jag fällde några tårar också. haha, ja nu vet ni det :D
En annan film som är bra är Love and other drugs! inte så bra som jag förväntat mig, men jäääävligt fin är den. och Jake Gyllenhaal.... mmmhhmmmm vilken underbar man!
haha jaja!
nog om det. nu ska jag hänga tvätt, ta en dusch och sedan dra på bolaget tror jag.
hehehehhehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0