dont you hesitate

Så var ännu en helg över :)
blev förfest hos anna i fredags och sedan olles, som vanligt. anna hade något gammalt ölspel hemma som var ganska komplicerat men roligt, och resulterade i att alla blev dyngraka typ. men det var en grym kväll, dock inte så roligt dagen efter. längesen jag var så bakis! kan ju ha haft något att göra med att jag varken drack vatten eller åt något när jag kom hem, som jag alltid brukar göra. men nu blir det då lugnt på festfronten ett tag! ska sparasparaspara pengar så jag kan leva loppan när vi drar utomlands. är fan inte länge kvar :D


anyway, jag har inte riktigt något att dela med mig av som jag vill att folk ska veta iaf. eller jag kan väl dela med mig, men tror inte det är så intressant att läsa. men, planerna för denna vecka;
- jobba
- inviga mina träningsredskap
- ringa runt till olika skolor
- fixa tid på vårdcentralen
- storstäda
- fara på biblioteket
... kul va? :) hehe


btw, hej lillanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0