Julhelgen

såååå var julen över! visade sig att jag var ordentligt sjuk. var på vårdcentralen typ en timme me alla jävla prover o 3 olika "läkare", så fick jag höra att jag INTE hade halsfluss enligt proverna, utan jag hade en mer dramatisk variant av det som dom sa... haha, så det var bara att fara hem med 3 olika mediciner och bli frisk. så det blev ju såklart ingen julmat för mig iår :( inte ens julmust... men julklappar blev det iaf!
fick en jättehärlig box från Victorias Secret med body splash, hudkräm och duschkräm. sen fick jag även lite peelinggrejer och body butter och ansiktsmasker och andra goa saker för hyn, behövs verkligen nu på vintern!
en platt-tv skickade tomten med också, 2 par vantar, en biljett till Robert Gustavsson i april, tv-spel, sminkborstar och så lite pengar o presentkort. inte helt fel! :) även fast jag var så sjuk hade jag en gryyymt bra julhelg i sollefteå med min kära släkt, det var otroligt mysigt och trevligt. fast ja, juldagen spenderade alla vid sin mobil och spelade wordfeud mot varandra, kan inte ha sett klokt ut när alla (utom småbarna) satt i samma rum o spelade.. tillomed farmor! hahaha, älskar min släkt.
meeen så när man kom hem och trodde att man nästan var frisk, näe DÅÅ åker man på "vanlig" halsfluss... ?????? hoppet.
nej men nu, mina fina vänner, måste jag sova för imorgon är en stor dag! packa klart väskan, köpa lite smågrejer, sen rullar jag ner till älsklingen i örebro som jag ska se till att smitta ordentligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0