we are young, we are free

Goddagens! ååhh mina nya hörlurar... jag är helt förälskad i dom. riktigt grymma!! 399:- kostar dom egentligen men fann dom på rea för halva priset @ junkyard, hur kan man låta bli att köpa dom då? grymt sköna, och grymt ljud. way better than mina gamla kosslurar.
anyways, spenderat senaste dagarna med albin och även angie, grillat och glott på film, blivit sockerhöga och skrattat som tokar. "harskrank" . riktigt kul! och nu är även min fina vän Olivia i sydney, och hon har redan ätit på sumo salad läste jag, OLIVIA JAG ÄR SÅÅ AVIS! hahah :)
nej nu ska jag gå och plocka lite körsbär från trädet , sen blire lite mer serietittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0