jag är hopplös

på riktigt alltså. jag har suttit vid youtube i nästan 2 timmar och kollat på samma kille. hans intervjuer, musikvideos (som ja för övrigt sett typ 5000 ggr förut), även googlat bilder och allt möjligt.... jag är fan hopplös. tänk så förälskad man kan bli i kändisar alltså, hahaha.. ni kan glömma allt jag sagt om alla hunkar som finns där ute som jag så gäärna skulle vilja ha, fuck them, jag har hittat drömkillen nu. (undra hur länge det tar innan ja hittar nästa, haha..) men näe. jag är hopplös!


aaaalltsssååååååå.... GRRRRAAAUUUURURRWUUWRRRR va jag vill ha honom.
återigen. jag är hopplös. nu ska jag krypa ner i sängen och drömma sött. om han. HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0