Höst

Ja, enligt mig så är det tammefan höst nu.... bara äckligt väder.. och kallt! (som fan på kvällarna iaf)
av vad jag kommer ihåg (och me tanke på alla bilder jag har) så var det jättefint förra året den här tiden. då man hängde utomhus och blev brun (röd) och kunde gå utan jacka. näää vars är världen påväg?


Har börjat fundera en himla massa på senaste tid.. inte om saker som gäller mig själv eller mina vänner, utan typ på universum, andra världar och meningen med livet. och lite annat smått och gott helt konstiga saker. Hm , säkert resultatet av för mycket serier/filmer + harskrank.
tänkarsabina

Kommentarer
Postat av: Albin

måste nog vara harskrankornas fel!

2011-08-17 @ 17:36:48
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0