hårborstjävel

ni vet sånnadär små jobbiga sår man kan få under nageln? om man typ får in något under nageln o de börjar blöda o göra svinont va man än gör sen.. ?? FATTAR NI??? ja, de har jag iaf lyckats med. jag stoppade ner handen i väskan och fastnade på hårborsten. fick en av "piggarna" rätt in under tum-nageln. fyihelvetesatan så de svid. jag hatar hårborstar. gah!


har inte gjort något vettigt ikväll. tänkte städa/tvätta. men nääääe, fastnade framför datorn såklart. fyskäms! sett family guy, klickat runt en massa på youtube och upptäckt mig själv i videos, som jag egentligen inte ville upptäcka kanske. hahahha, så sjukt kul när man är med i bakgrunden.. ojoj! nu blire en kopp te och läsa nya boken ja låna idag, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0