do you know i love you so

min dumma förkylning blir bara värre, men vad gör väl det. ingen tid för att bara sitta inne när det är sånt här väder! satte mig ute på altanen för en stund sen för att njuta av solen , men gav upp efter 5 minuter för det var så äckligt varmt. och tanken att ta av mig kläder och bli ännu mer förkyld var inte så lockande. men, självklart så är jag ändå rosa. efter 5 min i solen. mmh stackars min hud, hur ska den överleva turkiet i 2 veckor?
jaja, om det blir fuckat så skyller jag på läkarna. höhö


nu ska jag fortsätta njuta av ljuv musik och samla krafter för en långpromenad!
och i helgen kommer min baby heeem!!!!!!!!!!! LÄNGTAAAR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0