hejsan hoppsan!

jaa, vilka dagar det har varit nu.. så mkt som förändrats, både till det bättre och till det sämre. just nu sitter jag iaf hemma hos angie som är på jobbet, varit här sen i tisdags, men ska ta och börja röra mig hemmåt snart.
i tisdags blev det iaf grillning med angie och albin, och sedan några härliga timmar i bastun! var flera år sedan jag bastade sist, hade glömt hur underbart det är! ska göras om OFTA! :)
näe, man kanske ska ta och ta bort den här bloggen snart. vad ska jag ha kvar den för egentligen? :)
kanske blir att göra en helt ny istället. ah.. funderingar funderingar.
börjar även bli galet stressad inför sommaren. sååå mkt planer, och såååå mkt som behöver göras innan. prio 1 är ju iaf att slå till dom dumma läkarjävlarna och få allt fixat på den fronten.
well, hejdå.
såhär söt är jag idag, hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0