broken strings

Åh vilken helg detta har varit.. så roligt, så slitet, så awesome :)
i fredags blev det förfest hos angie, förbi anders en sväng, och sedan utgång. jag och elin hamnade på efterfest till 9-10 på morgonen då jag fick för mig att gå barfota hem. bra idé. elin kom en stund senare hem till mig, vi käkade lite mat och parkerade oss framför tvn. jag sov en timme , sen var det upp och hoppa igen. albin kom, vi började dricka och vänta på alla andra som skulle komma. blev grillning och förfest hemma hos mig, sedan utgång igen. hamnade återigen någon annanstans, fick lite sömn igen. blev sen en härlig bakispromenad med sara hem till mig, och sen dess har jag varit helt dööd. somnade vid 9 igårkväll och gick upp halv 12 idag.
fortfarande sjukt trött och fortfarande sjuk (kanske inte så konstigt men) , nu ska jag göra mig iordning och pallra mig ner på stan.
slänger in massa bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0