what? if? whatif?

Blev lite ändrade planer denna kväll. det blev en sväng till obs med anna och benjamin , sen for jag hem och bakade kladdkaka i brist på annat att göra och kikade lite tv. men nu har jag iaf sett filmerna jag skulle se, och dom var galet bra båda två. robin hood var bättre än ja väntat mig, och letters of juliet är typ en av dom bästa filmer jag sett nu.. iaf när det gäller kärleksfilmer! grinade såklart en skvätt.. ganska stor skvätt om jag ska vara ärlig.
känns jobbigt att jag ska upp om typ 6 timmar, är inte trött alls. men så går det när man sover för länge på helgerna! ska ta mig en bit kladdkaka till tror jag och lägga mig och läsa tills jag somnar istället för att sitta vid datorn, för då kan man sitta uppe hur länge som helst. aja, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0