that's what it is

gick bra imorse på "träningen" på nya jobbet, och jag hade faktiskt kul. blev en snabb lunch när jag kom hem sen for jag över till olivia en stund för kaffe och kortspel innan jag hämtade pappa på jobbet och drog upp till sjukhuset för att hälsa på mormor. hon opererades idag och de gick finfint. är dock jävligt jobbigt att se min annars så pigga, glada, skojiga mormor ligga där helt matt, blåslagen och ha ont. men hon är ändå bäst! <3
O-M-G vad jag längtar till fredag. fredagfredagfredag.... för DÅ!!! kommer ÄÄÄÄNTLIGEN nya avsnittet av Supernatural. soom jag har längtat!!! iiiiiiiiihhhhhhhh :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Idag kan man vinna en WANG inspirerad väska hos mig! :D Wanna join stumpilump? :D



Hoppas dagen rockar!

KRAM!

2010-09-22 @ 12:51:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0