jahapp.

Inte så roligt att vakna upp och ha ont i halsen.. ont som fan när jag sväljer, hoppas faan inte att jag ska bli sjuk nu! det går ju inte. så för säkerhetsskull så håller jag mig inomhus idag. sitter och väntar på att min dator ska bli klar, håller på omformatera den nu. går ju inte snabbt iaf!

gårkvällen spenderades med maja, kikade på Jersey shore och skjutsade fyllon. efter 2 nångång när vi skulle hem såg vi en massa människor mitt i vägen, så vi stannade för att kolla, och där på refugen låg det en kille helt avdäckad. ingen fick kontakt med han, så ambulansen fick ju komma och hämta honom. men det var ändå en härlig kväll i övrigt!

pappa ringde nyss och berättade hur mormor va när han hälsade på henne på sjukan nyss, hon är heelt virrig! haha. han hade sagt till henne att jag och han var och hälsade på henne igår.
mormor; din sabina?
pappa; jaa?
mormor; levande!?
pappa; jaa?
mormor; är hon i stan?
pappa; ja hon har varit här det senaste året
mormor; jaha.. och hon var här.. levande?

hahaha sjukt söt är hon..


Kommentarer
Postat av: majsing

hahah din mormor... how cute

2010-09-18 @ 18:07:02
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0