främling, vad döljer du för mig?

men tja! vad händer..? galetgaletgalet roligt jag hade igår! jag och mina bästa brudar drog igång vid 6tiden hemma hos jenny. kanske en aning för tidigt med tanke på att vissa var svinpackade vid 9.. hehehe. det blev mycket sång och dans, och favoriterna blev nog wakawaka och främling. lät säkert jättefint. sen kom erik, håkan och macke dit och även lite annat folk så vi drog oss över till erik och fortsatte där. fick skjuts hem av en go gammal vän som även höll mig sällskap medans jag fumlade runt och skulle laga mat. minnet sviker litegrann, men jag tror jag for runt som en galning i hela köket i jakten på rostad lök. hmm.
toppen kväll iaf, längesen jag hade så roligt! min kortläsare funkar inte, så bilder kommer senare ikväll.
nu ska jag ta hand om bakfyllan, huvet mår inte super. ska nog titta på några idolavsnitt som jag missat och ta mig en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0