butterfly effect

imorse var jag uppe tiiidigt och käkade ordentligt frukost, duschade och gjorde mig iordning för arbetsintervju. hann tillochmed städa lite. intervjun gick iaf kanoners så nu har man fixat sig lite jobb också!, vilket känns jävligt bra nu när det blivit höst och allt. efter intervjun njöt jag av en stor god latte innan jag rullade till angelina där det blev lunch och smoothie och massa snack på balkongen. drog en sväng till media markt också, sååå mkt jag ska köpa därifrån sen. hela kvällen fortsatte hos angie med middag och sedan film då vi fick sällskap av lunne, så jag kan nog säga att det har varit en helt awesome dag :)


 


Kommentarer
Postat av: Angelina

Snygggt runt ansikte man har alltså :P

2010-09-10 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0