ÄNTLIGEN!!!!!!

nu har jag ääääääääntligen internet igen... förstår ni hur lycklig jag är???????? galet. jaha, vad har hänt sen jag skrev sist? har såklart hängt mkt med olivia och druckit kaffe och spelat kort, festat med roliga människor, hört årets bästa kommentar, fått veta saker som jag egentligen inte vill veta, blivit helt beroende av E!-kanalen, lämnat in min dator på lagning (vilket verkligen var på tiden), försökt lära mig lite om politik, lånat massa nya böcker, och jaa en helvetes massa ointressant har jag hunnit med! och upptäckte för en stund sen att nu, efter att ha saknat internet och kännt mig helt lost, nu när jag kollat allt jag skulle så fattar jag inte varför jag saknade internet över huvudtaget. nu ska jag iaf sova tror jag, hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0