sollefteå & roadkill nr.2

Igår bar det iväg till sollefteå, vilket jag var väldigt glad över. fick mest leka med kusinerna och se barnfilmer, men det gjorde inte ett dugg. och en 3rätters middag satt jävligt fint när man va bakis. kantarellsoppa, älgfilé och äppelpaj. och annat till såklart då! haha och självklart blev det ju massa godis och chips resten av kvällen. blev väckt cptidigt av en himla massa liv (som alltid när jag är där), så det blev mera bus och film imorse innan storlunchen. kyckling inlindad i bacon är inte helt fel sådär på en söndag kl 12. nu är jag hemma iaf och påvägen hem blev det roadkill nr2 med våran bil. första var ju när jag körde över en hare. idag var det en jävla rovfågel. fet som fan var den! roligaste var att när vi kom hem upptäckte vi att den fortfarande satt fast i grillen på bilen. så vi hade alltså kört i ca 2 timmar med en 40cm lång fågel där fram. nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0