running round in circles

oj vilken dag detta har varit. steg upp halv 8 för att duscha, ca 1 timme senare kom anna hit och vi gjorde baguetter och drack kaffe innan vi promenerade ner till jobbet för att hämta bilen. plockade upp elin på stan och begav oss till ansmark för att hämta jenny och andre, och även hälsa på jennys nya hund (världens sötaste!!!!). sen blev det en runda på stan, blev joinade av sara, drog förbi rusta, obs och barnens hus och for sedan hem till mig för att göra en lite sen lunch! blev även hårfärgning och klippning här i huset också, så nu är anna och jenny fina i håret. tillslut skjutsade jag hem jenny och släppte av elin vid stadshuset, drog och hämtade pappsen, lagade middag och nu har jag precis vaknat efter min lilla powernap. kanske inte världens smartaste drag med tanke på att jag kommer ha svårt att sova senare ikväll, men kunde inte hjälpa det. satt och nickade till hela tiden för jag var så trött! nu ska ja göra mig lite te och se någon film. huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0