i got my mind set on you

Jaadu... vad ska man säga om gårdagen. blev middag och förfest hemma hos anna med alla brudar + albin, sen kom det dit lite mer människor innan vi drog oss mot five. mitt minne är inte bra. seriöst, det här är typ det värsta jag varit med om på jääävligt länge. kommer ihåg allt innan krogen typ, men mitt minne av five varar typ 5 minuter, fast vi va där 3, tror jag. eller när for jag? har ett svagt minne av tequila bara. härligt värre! ska bli kul att se elins bilder, hahha..
nu ska jag iaf dra  iväg till farmor där släkten väntar, så idag blir de gomiddag och sen kanske gå ut och köra busellergodis med mina kusiner! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0