familjetraditioner

helvete vad jag är duktig på att städa alltså. skinande rent på övervåningen nu! förutom mitt rum, hehe.. iaf så har emelie och hennes mamma kommit hit nu, och vi håller på göra varma mackor och te. jag vet inte varför , men varenda gång våran släkt ses (på pappas sida alltså) så ska det alltid göras varma mackor när folk precis har kommit. ??? fin familjetradition. nu blir de iaf äta, och sen ska jag speela på min fina keyboard. är överlycklig att jag hittade igen dom gamla disketterna som hör till, som det finns låtar på och när man her in dom i keyboarden kan man liksom få "lektion" av keyboarden.. eh, ja ni fattar säkert. och huuur lycklig tror ni inte att jag blev när jag upptäckte att det fanns Clair de Lune... AAAHHH älskar ju den låten!!! så fin. så nu jävlar ska det övas :D



Debussy - Clair de Lune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0