that's not all we care about

stressigt blev det igår vill jag lova! var sjukt jobbigt hemma hos mormor med allt som skulle bort, och hon ville ju spara allt egentligen, men det fick hon inte för oss. sprang upp och ner för 5 trappor typ hundra gånger för att slänga saker. fin benträning iaf!
hemma hos olivia var det supertrevligt, det dracks vin och konstiga drinkar och ja, vi hade asroligt. sen blev det olles där vi träffade upp ett helt gäng till, drack öl och käftade med kärringar. kan säga R.I.P till mina strumpbyxor iaf. hade ett litet hål på ena benet, så självklart skulle det matcha och vara ett på andra. slutade med att jag inte hade några strumpbyxor alls. några trådar bara. lite kallt!
jag och olivia fick skjuts hem och gjorde någon slags hamburgare och spelade vårat favorit kortspel. väääldigt intressant att spela på fyllan! nu måste jag dock göra mig iordning och jobba. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0