so beautiful

Idag har det jobbats, julhandlats, tvättats och spelats! hatar att inte veta hur länge till jag jobbar, för jag är ju bara vikarie åt en som är sjukskriven. hon kan lika gärna va tillbaka nästa vecka. hoppas hon är borta 1 år.... hehehe :]

för er som vill veta vad jag jobbar med just nu skriver jag det här, för det är sjukt drygt att förklara varje gång någon frågar!
jag har hand om växeln för hela Motorcentralen, alla fakturor, reskontra, skanna och sortera alla arbetsordrar och kontantnoter. ska även kuvertera och frankera alla brev som skickas ut varje dag. sen är det alltid lite smågrejs då och då, men ja det här är väl det jag har hand om i stort sett!
nu vet ni det iaf. ska njuta av lite mysig musik innan jag sover, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0