like it used to be, but just for one night

inte så längesen jag la in den här låter förut, men whatever.
<3


jaa, godmorgon, godnatt, va man nu vill säga :) har varit en lugn kväll hemma, mest bara snackat med jenny och spelat sims, haha. sen blev det lite fylleskjuts runt 2-tiden, sen blev det en massa myspys och ja kom nyss hem. :) :) ska göra mig en kopp te och läsa litegrann hade jag tänkt. ska upp tidigt imorgon för en sväng på stan med papsen. i vanliga fall skulle ja tycka de kändes skitdrygt att ja måste upp och knappt får någon sömn, men just nu skiter jag fullständigt i det, är alldeles för berusad av lycka.

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad roligt för dig som kunde spela sims... FUNGERAR JU INTE FÖR ANDRA MÄNNISKOR VID NAMN JENNY!!!!!! Men nu ska jag låna skiva av min kusin så jag kan spela också :P

2010-11-13 @ 12:47:14
URL: http://jennyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0