life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly

Sprungit runt i varenda affär som finns typ och letat en bra vinterjacka. tillslut hittade vi typ the perfect one på Inter Sport, men sjäälvklart så fanns den inte i min storlek och skulle inte komma in igen... så, jag hittade en annan som va helt ok, men den fanns bara i rosa och vit i min storlek, men tydligen skulle dom få in nya i veckan så då jävlar ska jag skynda mig dit! Hittade även 2 par skor som jag bara måstemåstemåste ha, och troligtvis kommer få också. Så det enda nya i min garderob just nu är 2 tröjor och en supernice halsbandsberlock från Sisters.


:D wiie. ikväll blir det middag hos pappas tjej, blir chicken fajitas och sedan bowling! svintaggad! sen bara myskväll med olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0