alltssåååååååå

ja den här dagen började ju inte bra precis. somnade vid 5tiden imorse, vid halv 7 kommer pappa instormandes och behöver ett par nycklar, så det är ju bara för mig att springa runt och leta dom... såklart kan ja inte somna om , och ett tag senare kommer jenny hit. tillslut somna jag, men då ringer pappa ändå efter någon timme och säger att jag ska ringa han när jag är vaken. VÄRT! aa såklart går de knappt att somna om, så jag ba ligger där och slumrar och sen ringer jag ändå. sen somnar ja såklart och sover tills nu istället, helvete.. nu måste ja stressa ner på jobbet där jag ska snacka med ekonomichefen typ för han ville träffa mig, och sen måste ja skynda mig hem igen för att börja göra mig iordning inför kvällen. ja, där har ni min morgon iaf. eh, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0