Show me the road

Angie ringde precis när ja gått ut för att ta långprommis igår, så jag gick till preem på haga och mötte henne där, sen hem till mig och gjorde lunch :) sen fortsatte vi hem till henne och såg på lite film innan vi fick hämtning av hennes pappa, så våran kväll spenderades hos honom, jag och angie storstädade hela hans lägenhet för pengar. riktigt värt ;) haha inte för att de är kul att städa men.. efter de blev de lite mer film innan angie somnade i soffan :)

har börjat flagna som faan nu.. och ja är inte ens brun? känns stabilt, hahha! inte så mysigt att dra bort stora jävla skinnflagor av huden... de värsta är att jag flagnar i hårbotten också, ser ut som jag har gigantiskt mjäll typ :O skitsnyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0