Kärlek vid sista ögonkastet

Orkade knappt kolla på hockeyn igår, vilken dålig match... vid tredje period befann jag mig på ersboda hemma hos jim med lite människor som bara chillade. vid halv12 skjutsade jag några till stan, sen drog jag och angie hem och kikade på lite film. ganska jobbigt att hålla sig vaken! när ja kom hem somnade jag dirr iaf, och har sovit mer än 10 timmar.. va ett tag sen ja gjorde det, men gud så nice det är :O verkar som att jag är den enda som dissar solen idag också, jag håller mig inomhus. dels för att jag egentligen inte får sola, och för att jag flagnar sinnessjukt mkt nu.. det är typ läskigt, vågar fan inte visa mig utan långärmat nu hahah!

nu ska jag ladda hem nå filmer, sen glida iväg till angie verkar det som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0