Filmsöndag

Idag har jag inte haft ork till nånting.. humöret har varit på botten, hela jag har varit på botten. så det enda jag gjort är typ suttit vid datorn och kikat på lite film! har sett två st än så länge, först  Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief som faktiskt var helt sjukt bra! loved it. och det var ju ögongodis också, ännu ett plus ;) sen såg jag The Bounty Hunter, bra den också. och när Gerard Butler är med i filmer får ögonen alltid njuta ju, heheh.. nu ska jag se How To Train Your Dragon, finns ju inget annat att göra!




Kommentarer
Postat av: jenny

inte till mariehem, skulle iväg och festa med min kusin carro och elle och dom, kunde inte ta mig till mariehem :P

2010-05-10 @ 11:56:49
URL: http://jjjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0