Everybody's lookin for love

Words cant describe what you mean to me


Blev lite parisare, brännboll och alkohol ikväll. eller jaa, alkoholen är igång fortfarande! sitter hemma hos angie med lite människor och har trevliga samtal och mkt framtids planer :) var ganska otaggad där vid 10tiden, men nujävlar är vi igång! rom & cola, duger men inte sådär jättegott... hahahaha..

kan inte sluta tänka på det, vad jag än gör så finns det i mina tankar. det är jobbigt, jag vet inte vad jag ska göra. är det värt det? jag vet inte om jag vågar satsa järnet. jag är rädd att det ska bli fuckat och jag går tillbaks till gamla vanor isf. men vad är livet utan liten risker egentligen? jag vet inte. ska man satsa och bli förstörd, gång på gång? eller ska man play it safe och klara sig helt okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0