All night long

Jag trodde jag skulle dö för en stund sen, hahaha! jag stog i köket hos angie och skulle laga lite mat, så börjar grannen borra i väggen. jag skämtar inte när jag säger att köket vibrerade!! och det lät ashögt. jag flög fan i taket, sprang för livet och trodde satan att de va de sista ja skulle uppleva. tog en stund innan jag insåg vad som hade hänt, och angie som också blev lite rädd vek sig av skratt typ. jag med. så går det ibland! haha.

gårdagen blev lite som den blev, vi knäppte första cidern vid lunch, sen gick det bara utför. festade gjorde vi iaf, festade jävligt bra! även om det blev lite knasigt ett tag så avslutades natten superbra med lite fyllemat hos angie och nå timmars telefonsamtal med världens bästa! :D
sovit lite halvtaskigt, vaknat typ varje timme och sen somnat om, legat jävligt oskönt i angies soffa som annars brukar vara så skön att sova i. har galet ont i axeln nu iaf pga konstiga sovställningar, och min röst är helt försvunnen, vet inte vars den tog vägen riktigt. ska leta. kan möjligtvis vara på vasaplan. hm.

emil i lönneberga kanske är de bästa att kolla på när man är bakis. näe nu ska det förfestas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0