Sometimes you just can't

Jag hann med sjukt mkt i fredags känner jag, riktigt nice var det. arbetsintervjun kl11 gick skitbra, sen for jag hem till jenny i ansmark, och vi drog iväg till stallet och sen hem till henne igen, och sen hem till mig och så till obs och så hem till mig igen.. haha :) jag färgade även håret, som nu är svart. svartsvartsvart!! tycker det ser lite blått ut men de kanske ba är fel på mina ögon haha.

Ja, sen blev det då att fira angelina.. fyhelvete va roligt jag hade, även fast jag var lite för full. alla verkade ju spåra litegrann hahah! har ingen aning om vad som hände hela tiden men , tror jag kom hem efter kl5 nångång iaf och kunde knappt gå upp för trappen! ska försöka få jenny att skicka bilderna senare så märker vi väl om någon är ok att lägga upp :P

igår var det bara bakisdag som gällde. eller var väl mest trött men ändå. ville typ sova och aldrig vakna igen hahaha... amanda kom hit efter 7 nångång och vi drog oss till obs för att köpa naturgodis , sen blev de bara slappande i soffan framför Notting Hill :) supermysigt. sen gick vi typ och la oss och nu är vi vakna igen. men ja vet inte vars amanda är, tror hon sitter vid tvn.. får se efter ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0