Jammin'

Det var fan skönt väder ute idag.. lite kallt, men ändå jävligt skönt. var äckligt mkt folk på banken också, hatar när man måste sitta där och vänta i en timme typ. och så har dom typ inga som arbetar?? gick en sväng på Skokanonen och Klädhuset när ja kom hem, dom hade faktiskt galet grymma solbrillor där. måste köpas!

nu ska jag väl ut på promenad eller göra nånting annat duktigt. typ städa badrummet.. :( sen ska jag sova tidigt, eftersom jag ska skjutsa pappa typ halv7 imorgon. han ska till åre tror jag, nått sånt iaf, haha.



vet inte va ja ska göra med mitt hååååår....

Kommentarer
Postat av: M&L

Majsan och Lares tycker håret på bilden i mitten längst ner var finast på dig!

2010-03-02 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0