Inget stoppar oss nu!

Finns typ inte ord att beskriva kvällen igår... hahah! det var då sjukt lyckat, alla hade verkligen satsat och klätt ut sig, de gillas! jag kom iaf 2:a i tävlingen om vem som var bäst utklädd, haha jag är nööjd. man fick iaf gå på röda mattan och bli fotad och sen blev de då jättegod plockmat och så började festen. vi hade nå frågesport och en himla massa kareoke blev det också. ska försöka få tag på nå bilder senare, glömde ju min kamera :( buhuu.. men det var iaf en riktig jävla awesome kväll!

mörk bild, men så såg jag ut iaf hahahha ;)


elin :)


elvis, amy, angus och axl rockar loss ;)


nu ska jag äta och göra mig iordning innan jag springer över till olivia, blir stan en sväng och försöka hitta nå fint :) ska även förbi jobbet kl3 och hjälpa till med städningen hahah!

sen blir det gomiddag med olivia, kanske jenny och theres, och sen blire parteeeeyyy :D

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha så jävla snygg du e! ny fb-bild ;D

2010-03-13 @ 18:11:27
URL: http://jahnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0