Hela livet blablablabla

Varför ska dom spela så gaymusik på radion hela tiden?! Robyns låt show me love blablablablaa nuuu... usch jag kräks? vars är all gomusik liksom. old school rock och nya hits? och så kan dom ju spela lite marilyn manson ibland. men näe, schlager och svenska artister är ju så jääävla braaaaaaaaa ELLER.

kan du komma och rädda mig från den här skithålan jag lever i!? ujfjioawjö mcjröoiwruöamaoidjAOD så mår jag just nu. eller känner iaf. och tänker. och inte fan funkar min fula dumma jävla idiot dator heller, näää fan heller då ska inte internet funka på den, och sist den dissade internet tog de 3 veckor innan de funka igen. KUL. och pappa lånar inte ut sin jobbdator till mig (har snott den nu så jaa) , sen har man en nördig jävla bror som inte ens låter mig låna hans i 2 min för att kolla facebook för HAN SKA SPELA.

och om man vill dra nånstans , vars fan drar man då???? man kan inte ba gå ut för det är jävla vinter fortfarande typ. nu ska jag gå och göra.. ingenting. för det finns inte ett skit att göra. och jag är inte hungrig så ingen middag heller. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskling :( låter inge bra det där, du får alltid komma till mig, även fast jag har migrän :D jag har två datorer ;) haha. men det är ju inte länge kvar innan vi flyttar nu, komma bort från allt :D puuuuuss

2010-03-24 @ 18:03:59
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: amanda

ofta :O har flödar hormonerna också :O haha. vi har umgåtts för mkt :P

2010-03-24 @ 21:50:26
URL: http://amandahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0