Härligt härligt men farligt farligt

var ju på jobbet igår och hjälpte till med städningen... vi hade då fan verkligen grisat ner.. hahah, tillome hett sönder fönsterbrädor? det var lite småkaos.. men de gick snabbt att städa för vi var många som va där! och så fick man ta med sig mat hem som hade blivit kvar, så jag fyllde en hel påse med revbensspjäll, kycklingspett, inlagda champinjoner och västerbottenspaj! sen drog jag hem till olivia och vi gjorde supergod middag, sen "förfestade" vi och gjorde oss iordning till tonerna av bl.a backstreet boys, britney spears, spice girls och massa annan gomusik!

hos angelina kom det ba mer och mer folk, ingen aning om vilka som va där typ men jag vet att jag hade fan jävligt roligt! kanske inte va så kul i slutet när nån tjej typ spydde ner hela vardagsrummet och ja fick försöka hålla upp hennes hår, och typ hålla upp hela henne och försöka få henne till toan, och asså fan de va inte nice hahah.. sen ba drog hon utan att torka upp eller ens säga nånting, shysst tjej :) hahah ska sno bilder av olivia sen!


nu ska ja springa över vägen och va bakis med olivia, sen typ följa med angelina för hon ska pierca sig ;) haha kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0