det är robin hood jag vill ha!

Slaaappp kväll... har ba legat i soffan framför tvn hela kvällen. kikat på national treasure 2 lite halvt medans jag haft väldigt givande konversationer med amanda på msn om bl.a fittor, nipplefärger och annat snusk. hahahha var mest ba skratt, men det är nääääjjs!

även planerat alla våra piercingar vi ska göra snart (inte i något av de ja skrev nyss såklart hahahha), så de kommer bli jääkulskt nice. måste ba fixa smycken osv :) men de är ju iinge problemos. nu är det ROBIN HOOOOD på tv... den gamla versionen men ändå, tecknade är awesome. nuuu ska jag sova tror jag, galet trött.

höh

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA faaaail. men du e söt :D

2010-03-20 @ 09:01:13
URL: http://amandahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0