Dancing machine

Hej och hå vad dagarna går fort! igår blev det jobb mellan halv10 och 4, var också en sjukt rolig dag. var lite död när jag kom hem och hade käkat middag, men jag och Angelina gick ändå ut på en 1½timmes promenad typ! riktigt skönt var det :) sen sov jag gott hahaha..
började kl9 idag, var dock på jobbet halv9, fråga inte varför. så vi har fått prova sälja mer nu, och de har faktiskt gått ganska bra. efter jobbet mötte jag jenny, och vi + linn drog iväg på jakt efter skägg. ska ju klä ut oss imorgon när vi har jobbfest, det är rocktema så man ska vara nån rockartist typ. men jaa, vars fan hittar man nå skägg i denna lilla stad? jenny for hem ganska snabbt så det var bara jag och linn som sprang omkring på massa second hand butiker och letade. tillslut hamnade vi på nån second hand butik som är mittemot minerva typ, och där hittade jag lite av grejerna jag behöver. men dom hade såklart inget skägg. så tanten som jobbar ringer sin kompis och frågar om hon har, och jaa det har hon. så jag får köpa de för 40kr, men eftersom jag va tvungen att ta ut pengar så sprang jag (bokstavligt talat) till vasaplan och tillbaka till butiken, betalade för grejerna och sen sprang vi runt och letade huset till den där tanten som hade skägget.. så vi ba ringde på och sa hej det är vi som ska ha skägg... haha men hon va jättegullig! så nu har jag ju iaf alltid typ ;) behöver ba en kavaj, men skulle få låna en sån av linn :) tror det kommer bli awesooomeeeee :D

nu ska jag färga mitt skägg.. kommer gå åt helvete tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0